Rozhovor: Výzvy přenesení vytí do mobilu








Skutečně prémiových titulů je na mobilu málo. Takže vidět, jak vývojář Mi’pu’mi přináší Howl na mobil – poté, co se hra setkala s kritickým ohlasem, když byla vydána na PC a konzoli – je skvělé vidět.

Měli jsme to štěstí, že jsme si s týmem Mi’pu’mi popovídali o výzvách, které přináší tato tahová taktická lidová pohádka na mobily, a také o jejích plánech pro další vývoj hry.

Jaké byly největší výzvy, kterým jste čelili, když přišla hra na mobilní zařízení?

Mipumi je skutečně multiplatformní studio a my máme a vydáváme hry na všech hlavních platformách od PC přes konzole až po mobily, takže jsme si vědomi výzev spojených s každou jednotlivou verzí hry.

Vzhledem k tomu, že hra začala na PC a Switch, bylo největším problémem získat správné ovládání pro mobily. A samozřejmě prvky UI/UX musí na menší obrazovce správně fungovat. Když jsou tyto důležité záležitosti vyřešeny, tým se může soustředit na výkon, ale to je také úkol, kterému na konzolích pravidelně čelíme. Vždy se trochu podceňuje, kolik optimalizační práce je při tvorbě hry vykonáno a potřebné.

Je něco, co podle vás dělá mobilní verzi Howl lepší než iterace domácí konzole/PC?

Kromě toho, že píšete proroctví, ať jste kdekoli a doprovázíte prorokovu cestu, když jste sami na cestách, žádné verze na různých platformách nejsou totožné.

Existují nějaké rozdíly mezi verzemi hry pro iOS a Android?

Ne, vždy se snažíme poskytovat podobný zážitek na všech platformách.

Vidíme Mi’pu’mi jako jednoho z mála vývojářů, kteří do mobilu přinášejí vysoce kvalitní zážitky ve stylu konzole, jak se na to díváte? A stává se z toho těžší místo k prosperitě?

Jak již bylo zmíněno, jsme skutečně multiplatformní studio a licencovaný vývojář na všech současných platformách. Vždy se snažíme přiblížit naše příběhy co největšímu počtu hráčů na všech aktuálně dostupných platformách. Mobilní hraní je rozhodně obrovský a důležitý trh a jsme docela rádi, že nás společnost astragon Entertainment podpořila při dodávání Howl na mobil.

Různé platformy se rozhodně každým rokem prolínají o kus dál a očekávání hráčů na mobily ohledně vizuální kvality a pohlcující hratelnosti neustále rostou. Zajistit, aby hráči měli stejný zážitek na mobilu jako na PC nebo konzoli, je rozhodně výzva, i když atraktivní.

A pokud jde o poslední část, bylo někdy s mobilem snadné?

Co dalšího pro Howl chystá, jsou pro hru plánovány nějaké aktualizace nebo rozšíření na mobilu?

Hra byla právě vydána pro mobilní zařízení a tým měl neuvěřitelnou cestu, která začala s touto funkcí během přehlídky Nintendo Indie World Showcase v listopadu 2023. Ohlížíme se tedy zpět na neuvěřitelnou naplňující a zároveň uspokojující dobu, která mnohým přináší skvělý zážitek. hráči na všech hlavních platformách.

Shromažďujeme zpětnou vazbu a vstupy hráčů ze všech vydání a budeme diskutovat o tom, jak budeme postupovat odsud. Jako studio a kreativní lidé, kterými jsme, chceme používat střední hry k vyjádření sebe sama a vyprávění příběhů, které by naše publikum také chtělo zažít.

Takže ať už se jedná o přírůstek ve vesmíru Howl nebo zcela nový působivý příběh, který vyvíjíme, sledujte prosím další pohlcující zážitek z Mipumi.

Děkujeme týmu v Mi’pu’mi za jejich čas. Ujistěte se, že jste se právě teď sami podívali na Howl prostřednictvím Google Play obchod nebo Obchod s aplikacemi.




Autorem tohoto článku je: Redaktor Tomáš Koutný
Zdrojem fotografií v tomto příspěvku je: pixabay.com a freepik.com

Zdroj: droidgamers.com